Farmor&Farfar på besök

Godförmiddag denna torsdag!
Här hemma har vi haft finbesök sedan i tisdags,Englas farmor/farfar har varit och hälsat på.
Nu är de på väg hem till Karlstad igen.

Jag är supertrött Engla somnade halv ett inatt,hon sov alldeles för länge på dan igår.
Måste börja väcka henne.
Sen springer man på toa varje timme själv,värk i handen har jag även haft i natt
Jag har så otroligt mkt vätska i kroppen och värst är det i fötter o händer.
lånade en stödstrumpa av Englas farmor igår,så nu måste jag införskaffa mig ett par ;)

Har precis kommit ur duschen;)och nu ska vi fösöka ta oss ut och handla mat.
Hmmmm undrar om jag kommer i mina gympadojor??som det känns idag e det inte fräscht.




Vi just nu :) en liiten puss till mamman.




Vet du att att att jag älskaaar däj!



Vi önskar er en fin dag!


Kristin

Sötnosar!! Fram med foppadojerna bara haha :) Vad jobbigt med så sena kvällar/nätter, förstår att du är trött. Vi väcker nästan alltid Nova på dagen, vilket gör att hon är en suris ett tag men det går ju över. Kramkram

Petra

Kristin:haha snyggt värre:)ja man måste väcka henne det här går ju inte alls hihi kram

Anna

Åhh vilka mysiga bilder på er!

Kom på att jag glömt att svara på din tidigare kommentar, en fika skulle absolut vara trevligt framöver!!



Kram kram