Godmorgon Onsdag

Godmorgon alla rara!
Har precis pratat med sjukgymn hon tyckte jag skulle prova med min skena ett tag till och böja den till rätta
om detta inte hjälper får jag träffa en läkare som hyr ut handledskenor.
Värken är ju bara på natten men handen domnar bort typ hela tiden.

ska väcka Engla som sover gott ;)
somnade på tok försent igår oxå,måste få henne att lägga sig mkt tidigare för detta går inte.

Vi ska snart med bussen till bm
ska bli skönt att få komma dit idag.

Hoppas allt är bra bara!



Engla leker hos Bm för två v sedan :)



Återkommer senare hoppas ni får en bra onsdag.
Anneli

Vilken dag å vilken jävla busschaufför:@

Jag blir nyfiken på vilken skena du har för handen.

Är det bara en mjuk . Jag hade en ``hård platta` från handflatan å uppför handleden.

Tänk SNAAAARRRT är bäääbis hos er:))

Jag ringer dej imorrn:)

KRAAAAAAAM

Petra

Anneli:ja en jäkla skitgubbe ska göra en skadeanmälan nu,det är med en skena hård platta som jag fått böja till nu efsom den skavde så fruktansvärt ok då hörs vi kram

Petra

Anneli:ja en jäkla skitgubbe ska göra en skadeanmälan nu,det är med en skena hård platta som jag fått böja till nu efsom den skavde så fruktansvärt ok då hörs vi kram