Jaha och hur tänkte jag där?



Köpte mig ett par fuskuggs i förrgår :)
Grejen e den att det tar en kvart att få på sig en stövel den andra orka jag inte med att trycka i.
jag slet och kämpa som ett djur och tillslut lessna Engla och somnade,hmm vi som skulle gå ut:(
faan detta går ju inte heller men när foten väl e nere så är de supersköna men att det ska ta en halvtimme att få på dem det har jag varken tid el ork för.

Vill ju så gärna gå i mina tights m klänningar och tunikor som e skönast för magen.
kommer bara i mina fula gympadojor och till dem e det inte snyggt med tights utan då måste jag gå med obekväma jeans:(

Vilket problem va?

NÅGON SOM HAR BRA TIPS PÅ SKOR STÖVEL TILL EN GRAVID SOM VILL HA TIGHTS VARJE DAG???????

PLEASE PLEASE HELP ME!!!!
Madeleine

i know your problem!! Jag köpte ett par stövlar med snörning - kanon!!! Fick inte på mig vanliga!! :-o

vintageretroprinsessa

Men fyyy din stackare :(

Kan inte vara kul ha massa vatten i kroppen . :(.

Gör det ont ?

Hmmm jaaa du jag har vanliga uggs dom trycker jag bara ner foten i :)



Massa kramar till en blivande fyra barns mamma

Therese

Jag vet hur det är jag kunde bara ha ett par av mina gamla stövlar då jag tog ut sulan. Jag köpte ju Timberland med snörning hög modell de skulle funka. Alt är ju stövlar med snörning det finns ju rätt mycket sånt nu. Jag använde även mina svarta converse. kramar

sussie

Använd dina slitna gympadojjor.. Köp benvärmare, sen e det bara att ha tajts, benvärmare och gympisarna.. OK, inte det absolut snyggasste, men fungerar.. och magen e ju ivägen, så du slipper ju se... ;O) Får du inte på Ugg'sen med långt skohorn?

Lina

Kolla på skopunkten!! Dom har ett par stövlar/höga kängor som e fodrade och har snörning, fina å kostar kanske runt 300! :) Lycka till! :)