Järnbrist

Har nu varit hos Bm.
järnet var inte bra,precis som jag trodde.
Men för övrigt var alla värden bra
hade dock ökat i vikt en aning;)men mkt beror på all all all vätska i kroppen.
Får knappt på mig stövlarna nu:(

Sover jättedåligt om nätterna och är lättirretterad och gråter för minsta lilla.
Vilka gravidhormoner man har usch nu vill jag att det ska bli jul och nyår fort.

Är öm så in i helvete i arslet oxå
förbannade j-la idiot till busschaufför
Engla somna på bussen och när vi skulle kliva av måste jag bära henne och sedan ta vagnen ur bussen med andra armen,när jag ska lägga henne till rätta utanför bussen på en trottoar så svänger busshelvete upp och smäller till i min bak:(ont som faaan gör det och man blir väl mest rädd och chockad.
Gär därifrån och börjar tokgrina hela vägen hem.
Man ska väl kunna stå på en trottoar utan att en buss kör upp i arslet på en?även om det är en dragspelbuss som måste svänga?Jag har gått av tusen gånger tidigare på denna hållplats utan att bli knuffad.
precis vad min kropp behövde en buss uppkörd i baken
öm eller är jag öm?
usch vill inte ens tänka på vad som kunde hänt om Engla var vaken och hade klivit ur bussen.
Hon hade fått en rejäl smäll.


Lotta

Nämen fy =O Så får det väl verkligen inte gå till !! Ring o klaga =O