Karpaltunnelsyndrom

Ja det är precis vad jag har fått:)
Har köpt mig  handledsstöd med skena som jag använder på nätterna.
Tur att det bara är i en hand en så länge.
Har aldrig haft detta i mina tidigare graviditeter nog för att jag har lyckats samla på mig mycket vätska i kroppen men aldrig har jag haft domningar o värk.

Som gravid ska man tydligen stå ut med det mesta:)
Bara att kämpa på i 8 veckor till om jag inte behöver gå över tiden oxå.

Mår illa igen förstår inte varför man ska må illa så här länge.
Är tröttare än vanligt har tappat ork.
Jag måste nog ha järnbrist,ska till bm nästa vecka och då tänker jag inte gå därifrån förrän hon tagit blodstick i mitt finger:)hon har varit dålig på att ta prover på mig sista 3 månaderna tycker jag,bara lyssnat på hjärljudet.

Kanske man ska försöka att klä på sig och ta sig ut idag?
var inne hela dagen igår.
Hoppas min energi återvänder och det är snart.

Men ikväll ser jag fram emot fredagsmyyyys :) med familjen i soffan till IDOL


Anna

Usch hoppas det blir bättre med ett handledsstöd.

Hoppas ni får en mysig fredagskväll i soffan.



Kram kram

Anneli

Lite bättre brukar det bli med stöden;)

Menar du att du du inte fått börja med järntabletter??

Bm måste ha skitit å ta prover . Så här i slutet är det ju viktigt att ha "massor" av järn. Å jag tror det är ganska svårt att få all det järnet bara genom att äta järnrikmat. Å mår man illa går det ju sämre.Trött trött,grinig, blir man om man inte får i sig järn:(.

Hoppas bm tar prover nu!

Lider verkligen med dej.

Bamsekramar:)

Petra

Anna:Tack kram kram:)



Anneli:nix inge prover sista gångerna jag varit där,bara hjärtljud skippar hellre hjärtljuden efsom bebis e så väldigt pigg:)jag får väl köpa järntabletter idag lika bra!Jag e säker på att det e järnbrist så här trött var jag när ja vänta engla på slutet innan jag fick mig ett järn;)kram tjejen.

Petra

Anna:Tack kram kram:)



Anneli:nix inge prover sista gångerna jag varit där,bara hjärtljud skippar hellre hjärtljuden efsom bebis e så väldigt pigg:)jag får väl köpa järntabletter idag lika bra!Jag e säker på att det e järnbrist så här trött var jag när ja vänta engla på slutet innan jag fick mig ett järn;)kram tjejen.