Kvällspigg



Dagens outfit

Tröja:second hand
Kjol:polarn&pyret
Strumpbyxor:polarn&pyret
Skor:ecco


Allt gick bra hos Bm idag förutom då hon ville att vi ska ta alla prover om 2 v
Nej nej nej det går inte sa jag :)
så här trött kan man inte vara när man ätit järn i 2 v tyckte jag
rätt och riktigt hon tog blodprov och det visade sig att järnvärdet hade sjunkit ännu mer än sist.
Tur jag låg idär.
så det blev nya järntabletter för min del.
Hon förstod även hur jag mådde då hon fick se resultatet ef sticket i fingret ha,ha skam den som ger sig.
Engla stod nöjd brevid och sa hela tiden mamma plåster mamma plåster :)
Bebis låg även idag med huvud nedåt.



Engla bus:)
Just nu har vi en Engla som e superpigg här hemma,det blev en sen powernap efsom vi åkte iväg till täby c
Men jag väckte henne ef en 20 min men det hjälpte visst inte.Så nu har vi en piggelin här hemma som springer runt o dansar hmmm.
Anonym

Vilken buse :)

man ska ju sova så mamma och pappa får egen tid :)



Hoppas det blir ättre med järn tabletterna.

Mn om du har så dligt järnvärde får du inte järn direkt i blodet via dropp ?



ha en toppen dag kram

Mia

Tur att du stod på dig hos BM....

Vi håller tummarna för att den snart kommer ut.

Mia

Tur att du stod på dig hos BM....

Vi håller tummarna för att den snart kommer ut.

Anna

Så söt hon är!

Va bra att du stod på dig hos bm, fast det är ju sjukt att man ska behöva göra det igentligen. Men mig förvånar det ju inte. Hoppas dom nya tabletterna hjälper.



Kram kram

vintageretroprinsessa

Men moget jag som skrev överst :)))))

seg blogg ;)