Lipa betyder kärlek

Sitter med datorn i knät och har precis tittat klart på Idol.
Alexandra somnade visst,blir tufft att bära upp henne i sängen så det får jag överlämna till mannen i huset:)
Engla är det alltid full rulle på:)kvällspigg liten tjej.

Imorgon blir det vaccination för Alex del,dags för twinrix igen:( herregud bara en vecka kvar tills hon reser till Malaysia med sin pappa på semester.
Jag kommer sakna ihjäl mig efter henne.
Men hon ser fram emot att få bada och snorkla bland fiskarna:)så det blir nog bra det;)
Läxböcker kommer hon även att ha med sig.
Det blir privatskola med pappsen hehe.
Ja det skulle sitta fint med en resa men tyvärr så får jag inte resa utrikes då jag är högravid.

Jag hoppas att de tar mkt fina bilder och mailar till mig så jag kan lägga in här på bloggen:)

Men en vecka till får jag mysa med henne hur mkt jag vill :)






En riktig liten härmapa :)

Linda

Ja det blir nog några fina julklappar av dom fotona i fina ramar=)