Måndagsbestyr




Ny vecka nya tuffa tag!

Har sovit kass även denna natt,vaknar och kan inte somna om bara ligger där o grubblar på allt.
Händerna domnar bort och jag känner mig som en knubbsäl när jag ska vända mig i sängen.
benen kryper det i.
halsbrännan gör att jag får upp sura uppstötningar mums så gott:(
blää för att vara gravid nu e jag less.
Magen e inget hinder utan det är det att jag känner mig så förbaskatt handikappad i händerna jag tappar saker och orkar inte öppna flaskor o burkar o div prylar.
Men jag vet att det snart ska gå över,men jag blir så orolig
Blir lätt svimmfärdig och yr
i fredags blev jaqg dålig i magen o satt på toa sen svartna allt för mig och jag hittade inte min mobil leta mig ut i hallen och allt svartna,när jag fick tag i mobilen så kasta jag mig i säng och ringde till björn.
Vi fick en tid hos Bm på en gång.
Allt var bra med proverna :)men det är det där förbaskade järnet.
Måste ofta sätta mig och vila om jag är på stan eller ute precis som en gammal kärring;)
Är det så här man ska ha det när man blir gammal?

Idag ska jag tillbaks till Bm ta nya prover,sen ska jag försöka hitta lite julgardiner till hemmet.
Behöver nya jeans till Engla hon växer ur det mesta nu.
Stora tjejen nu går man inte på babysidan längre utasn nu kan hon ha lika kläder som storesyrran.

Längtar så tills julen:)
Engla älskar att titta på alla tomtar i skyltfönsterna.

Solen visar sig lite blygt hoppas den törs titta fram lite mer under dagen:)

Hoppas Alexandra har det bra i Malaysia jag fick ett sms i går morse,hon hade sovit en del efter resan vad jag förstod.
Nu är de säkert ute och käkar middag el nått.
Snacka om tidskillnad där!
Men varmt var det;)

Nu ska vi hänga tvätt jag och Engla sedan hoppa in i duschen som jag snart inte kommer in i ha ,ha duschkabinen börjar ta emot magen ha,ha

Kram på er!
crazyangel

Nä nog för att det kan va mysigt ibland, men attans jobbigt är det. jag har ingen ork alls. Blev helt slut av att plocka ur diskmaskinen idag ^^

Kristin

Usch vad jobbigt det låter med händerna och att det svartnar så där. Jag var väldigt yr, svag och svimmig och för mig berodde det på att jag fick i mig för lite eller att allt jag åt kom upp typ. Iallafall fick jag alltid ha en näringsdryck i väskan och när jag kände att yrseln kom då tog jag en klunk. Det funkar lika bra med en festis, jag behövde socker. Kanske är det något sånt för dig med, lågt blodsocker? Hoppas det går bra hos bm. Kramkram

Petra

Crazyangel:Ja tur det inte e alltför långt kvar nu:)



Kristin:Jag får behålla maten nu men som du säger kanske behöver socker brukar bli sugen på coca-cola men bara i alluminumburk haha kram