Min duktiga tjej!


Mina finaste tjejer idag :) med varsinn mjukisdjur från ica,Engla valde apan med bebis.


Åkte med tjejerna till norrortsvaccination där Alex fick sin andra dos med twinrix,nästa tar hon om 6 mån sen gäller det i 25 år.Perfekt med sån lång hållbarhet haha då kan vi resa mkt:)
Men det är inte gratis direkt jäklar vad det kan ta betalt usch jag behövde ju nya stövlar :( nu får jag gå barfota.

Hon var så duktig min lilla stora tjej,hon var lite pirrig här hemma innan vi åkte och när hon fick sprutan så fick hon ont i armen och blev alldeles vit i ansiktet( stackars lilla)
Blev yr och svimfärdig så hon fick ligga ner ett tag innan vi kunde lämna stället.
Sköterskan var så gullig och letade efter ngt sött till henne i sin väska:)tusen tack för sån otroligt snäll sköterska hon talade till Alexandra hela tiden och förklarade att man kunde känna så här andra gången man tar sprutan.
Hon gav både Alex och Engla en massa klistermärken.

När Alex piggat på sig lite tog vi luft och tog oss till Mc donald´s på en lunch.
Sedan kom Björn och hämtade upp oss i regnet.

Galet mkt folk i täby c idag man kom ju för tusan knappt fram!


vintageretroprinsessa

Duktiga Alex.

Fy för att må dåligt efter en spruta

kan själv knappt ta blodprov :(



Bambi valde oxå apan hihiihihihii :)



ha en fin helg

Emily

Duktigaste!!



Va fin hon är i den blå tröjan. Den har ja med mig hit till Gotland till Engla, lär bli att dra på den imorgon :)



kramar

Emily

Jaa när man jobbar på po.p så kan man för det mest inte hålla sig ifrån att köpa allt fint så Englas garderob består mest av po.p! Men de är grymma kläder :)



kram

Linda

Haha men varför äter du inte också gott framför tv:n då??

Petra

Jessica:ja inge kul med spruta på barn:(ja apan e poppis här hemma kram.



Emily:Det kan jag förstå de har så mkt fint därinne!

kram



Linda:joooho du jag äter nog allt;)men suget kommer på det man aldrig har hemma och du lägger upp så otroligt fiiint!