Ny vecka igen!




Vaknade 05 tiden imorse,hade lust att ta mig in i garaget och hämta motorsågen så jag kunde kapa armen:(
Helvete så ont det gör i bägge händerna så fort jag sover.
De domnar bort o jag får värk ut i fingertopparna en brinnande känsla usch.
Finns inget att göra heller än att gå upp o röra på sig.
Kunde inte ens hålla i vattenglaset i natt.

Regnar ute men det hindrar inte mig från att ta mig ut ,behöver frisk luft.

Engla har målat med vattenfärg här på morgonen :)

ikväll blir det nog en roadtripp till babayland vill kolla in syskonvagnar,funderar på en baby travel el UJ.
Vill ha en så smidig som möjligt.Men bägge barnen ska kunna sitta brevid varandra senare.Vill inte ha en sån där med undervåning:)



Mammas tuffing:)

Tröja:Lindex
Jeans:Lindex pojkavd
Strumpbrallor:pop


Nu ska vi vika tvätt och göra lite hushållsysslor innan vi ger oss ut o leker!

Hoppas ni får  en toppenstart på veckan.
Daniel

Ajajaj må Engla pilla bort smärtan!!!

Emily

härligt att ni kom ut en sväng, vi har suttit inne och torkat bort här, haha. Men jag vill ju att engla ska bli frisk så då får man ha det lite tråkigt..



Va fin din Engla va idag då :D



kramar

Therese

Sötnos! Det låter inte nåt bra med armarna, varför blir det så? Jag hade problem med muskler i rumpan när jag var gravid, vaknade upp med kramp så jag inte kunde röra benet. Hoppas det blir bättre snart, kramar

Anna

Usch stackare med dina dumma händer! Hjälper inte armledsstöden alls?

Hoppas ni hittade någon bra vagn. Det där med syskonvagn är ett stort problem som snurrar i mitt huvud mest hela tiden!! Blä! Så fort jag tror att jag har en lösning kommer jag på något som spräcker planerna. UJs är ju smidig, jag gillar ju vår UJ singel jätte mycket förutom när jag åker buss.



Kram kram

Petra

Daniel:hahah



Emily:Tack,ja det är trist att sitta inne hoppas hon kryar på sig!kram



Therese:Tror det kan beror på mkt vätska i händer el nått hoppas det går över fort sen,ja man har då krämpor som gravid kram



Anna:nix jag tycker inte det men har den på nätterna,varför gillar du inte UJ på buss?den verkar så smidig kram

tessan :)

När kommer bebisen igen ? :D