segfredag

Oh my good klockan e snart 14.00 och här sitter jag i min pyjamas fortfarande!
Hade tänkt göra så mkt nytta på förmiddagen och inget har jag gjort.
legat soffan med Engla o tittat nyhetsmorgon och barn tv o lekt med bebis apan:)
Skalat en massa clementiner men nu e det nog dags för lunch och jag som trodde vi skulle få vila lite innan.
Björn ringde och översakade att han skulle sluta tidigare idag och här sitter jag :)
Att man kan bli så trött?

Önskar dig en trevlig fredag!
Johann

Johanna Persson

Så konstigt det blev här ovanför...

Vad skönt att du tillåter dig att slappa när du känner att du behöver det. Alla måsten finns ju kvar tack och lov...

Önskar dig och familjen en härlig första adventshelg. Själv ska jag hjälpa mamma o Anders att flytta å imorgon ska jag jula. Mysigt!!!! Blir roligare och roligare för varje år. Kram kram

Petra

Johanna p:japp orkar ju inge annat ha,ha ja alla måsten försvinner ju inte hur jag än försöker:)men jag har torkat golven här hemma nu:)o starta en tvättmaskin,snart kommer Björn hem då ska vi leta ef tomtar o stakar:)kram o trevlig adventshelg!

Fröken Isakson

Ibland blir det så. Och det behövs. Kram kram Linda