Solen skiner på oss!


En glad goding i sin villervalla plyschdress :)

Solen skiner och vi har precis ätit frukost och duschat.
Vi är alltid lite segstartade.

Funderar på att ta oss ut men jag blev så himla trött igen men måste ut för igår regna det konstant.
Behöver frisk luft.
ska ta mina järntabletter snart och få hoppas på att magen inte krånglar till det.




busig och glad:)


Fröken Isakson

Sååå söt, jag tror jag dör :). Ja järntabletter kan ju vara lite jobbigt för magen men man känner sig ju mycket piggare. Så det kanske är värt det. kram

FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)



Jag har frågestund på min blogg just nu. Gå gärna in och ställ en eller flera frågor :). Du får fråga om vad du vill så länge det är seriös/seriösa fråga/frågor. Här: http://ferhat.blogg.se/2009/november/fragestund.html



Tack, ifall du ställer en fråga :D. Sköt om dig ;)

Erika

solen sken här en stund tidigare också, man blir glad av det lilla =)

sofie

Vilken FIN dress, passade henne perfekt ju=)=)

Petra

Fröken isaksson:hehe tackar jo piggare e ju alltid de bästa alternativet kram



Erika:ja det är inte ofta man ser solen:)



sofie:Tack ja den e både fin o skön :) kram

vintageretroprinsessa

Goooo ungen älskar första bilden såååå fin :)



Ussh tycker synd om dig som ska behöva må så dpligt och samla vatten :(



skickar massa kramar

Petra

Jessica:Tack ja hon ser lite wild and crazy ut där:)ja en jäkla massa vatten phu usch kram