söndag och farsdag

Tog tjejerna till täby c för att hitta en fars dag present.
När vi kom dit så var det bröllopsmodevisning så det var mkt att titta på:)
Åt lunch på mc donald´s Engla blev lite rädd då det är star wars gubbar på happy meal kartongerna
Men svärdet som man fick som leksak var betydligt bättre det lös i rött och blått
så fort vi kom hem till pappa så berättade hon om det läskiga monstret!


Älskling hade städat heeela huset:)
Jag blev så glad för jag sa till Alexandra på vägen hem i bussen att nu ska vi hem till ett stökigt hus:(
Vilken överaskning :)att komma hem till ett skinanade hem,särskildt när man varit så otroligt trött sista veckan.

Igår när vi var och skulle leta gardiner skulle jag hjälpa björn att bära upp barnvagnen för en trappa,jag blev alldeles yr och tappade balansen så jag ramla i trappen men det gick bra med både mig och Engla;)det kom en kille som hjälpte björn i stället haha.
Har köpt järntabletter idag så vi får se om det bli bättre.


Har en liten som ligger brevid här i sängen nu och ser på drömmarnas trädgård:)
Verkar inte alls vilja sova.



Här står vi och väntar på bussen.



Mia

Sucken man du har!! Städningen får jag tjata mig till här hemma. Du få vara försiktig om dig...take care! Kram

Petra

Mia:haha bli gravid ett bra tips;)kram

vintageretroprinsessa

Hooppas att du mår mycket bättre av järnet kan inte alls vara kul gå runt må dåligt :(

Hittade ni nån fin farsdag present ?



ha det finast kram

Petra

Jessica:nej inge kul att må dåligt:(japp vi hittade roliga whiskeyglas till pappan i huset:) kram