Tjuvstartat

Godkvällens alla fina!
Imorse blev det en lååååång sovmorgon Engla vakna inte förrens 11.00 sovrekord tro jag;)
Själv har jag svårt att sova men ligger gärna och drar mig med alla krämper ha,ha

Idag har vi oxå hunnit med att besöka Ikea.
Shoppade lite julkulor och nya gardiner till vardagsrummet.
Sen fortsatte vi till K-Rauta och införskaffade nya advents stjärnor till Alex rum

Har pyntat i förskott här hemma så nu är julgardiner och stjärnor framme :)
Älskar julen men nu vill vi ha en massa snö oxå.



En massa fina röda julkulor som ska pryda vår julgran senare.



När jag ändå var i farten så pyntade jag Engla:)hittade Thimmys gamla tomtedräkt.


Engla fullkomligt älskar jultomtar,men kommer vi till riktiga tomtar då e de lite läskigt men ändå spännande.
Ikea hade en tomte där idag men Engla hade ingen lust att heja på honom,hon blev mest förvånad.


Har även dammat och bytt sängkläder i Alex rum och bytt till julgardiner så skönt att få det fint tills hon kommer hem från Malaysia;)hon blir alltid så glad när man fixar i hennes rum för oftast ser det ut som katastrof då Engla har hjälpt till att riva ner grejer!Men Alex e oxå ganska så slarvig hi,hi
Men jag vaert nöjd med de röda julgardinerna tillsammans med röda skrivbordet.



Skönt att man fått lite kvällsenergi :)
Jag känner mig så lycklig att jag orkat ta tag i ngt idag,för på förmiddagen var jag seg o trött och tänkte att inget blir väl gjort idag heller.Dessutom har jag en tvätt som väntar på att hängas, bara en sån sak!

Nu ska jag fortsätta här medans enrgin finns kvar:)
kram alla fina.
Emily

ååh vad fint ni har det och va fint pyntad Engla blev, hihi!



Vad hade ni för er idag då? Stinsen eller Kista? Vi har träffat Barbie och det var otroligt lyckat :)



kramar

Mia

Verkat som det var en kanondaf. Och så mysigt det blev med pyntet...och den söta tomtenissan!

Petra

Emily:Tack:)Det blev Kista G och det var galet mkt folk kram



Mia:Japp så skönt att ha ork igen;)tack o kram

alexandra

hej mamma vad fint du har gjort på mitt rum spara lite jul pynt till mig

Petra

Alexandra:Heeej hjärtat hoppas allt är bra i malaysia:)vi har en hel julgran att klä oxå puss