Torsdag


Köpte med mig en söt tomte hem idag,lite mat julspecial och ljus.


Jag fick på mig uggsen med ett långt skohorn tog i för kung o fosterland;)
Men råkade ta i så jäkligt att jag kräktes usch vad äcklig jag är va?
Men magen e ju i vägen och min starkaste hand e ju bortdomnad phu helt slut innan man kommer ut.
Engla gick hela vägen till affären duktiga tjejen.
Vi har långt till matbutiken så det kändes i kroppen.
Hade ganska ont sista streckan innan vi kom hem

Nu ska jag väcka lillan som ligger ute och sover för vi tänkte baka peppisar :)
Mia

Usch...äckligt! Stackare, men snart försvinner magen och ut kommer en sötnos. :-)

Kram!

Hoppas det blev ett bra pepparkaksbak. :-D

Anna

Usch och fy hörru men magen har ju en tendens att vara lite i vägen i mellan åt :)

Hoppas det blev goda pepparkakor!!



Kram kram

Jessica, 22 årig småbarnsmamma

Ja tiden bara springer iväg :) Ser att du väntar bebis, gud så mysigt. Stort Grattis!