Utvecklingsamtal

Idag hade vi utvecklingsamtal för Alexandra.
Engla satt fint och nöjt och ritade och busade med stolarna;)
Allt var bara bra för Alexandra på skolan,hon är en duktig tjej.
Alexandra tyckte hon hade svårt för vissa ämnen som engelska o matte men fröken kunde inte se det.
Jag tror inte Alex läste så mkt engelska förra året i gamla skolan och nu i den nya så har de kommit långt så det är inte så konstigt.

Fick lite uppgifter inför Malaysia resan oxå;)
Det blir att räkna ut matteboken och lite svenska och engelska även lära sig ryggsimm helt nu;)
sen ska hon få en dagbok av fröken så hon kan rapportera vad hon gör varje dag!

På torsdag kväll kommer hennes pappa och hämtar henne :( usch vad ledsamt för min del.
Jag kommer gråta i floder.
Men de måste åka 03.30 tiden på fredag till arlanda så det e lika bra de sover tillsammans hos hans släkting som bor mitt i centrala stan.



Det regna lite på vägen till skolan!

Det tog mig 30 min att gå till skolan haha inte världens snabbaste direkt;)


Hej o hå vad det går!
Therese

Vad bra att det går bra för henne i skolan! Förstår att det blir jobbigt när de reser bort, saknade Viggo så mycket under mina 8 dagar hemifrån. Men nu blir det enklare att lämna bort honom på dagarna. Alltid något positivt. kramar

Erika

Spännande med utvecklingssamptal, vi ska gå på det på förskolan med Elwira snart -spännande =) nu har vi hittat och köpte en perfekt vagn till oss=)

Diana ♥

Har en tävling som jag tror skulle passa dina prinsessor! =)

Anna

Skönt att utvecklingssamtalet gick bra.

Förstår att du kommer att sakna din lilla tjej när hon är bortrest. Jag vill också åka till solen är så less på detta gråa, trista väder!



Kram kram

Mia

Det är skönt att höra att det går bra för barnen i skolan. Man är ju faktiskt lite nervös för att de inte ska trivas osv.

Kram

Erika

ja vagnen är klockren för oss som fått tätt. ca: 10.800 betalade vi

Tess

så härligt att det går bra i skolan!

malaysia, grr.. jag är inte alls avis! :P