Det kom snö!

Imorse när klockan på mobilen ringde var det becksvart ute.
Hade ingen lust alls att kliva upp utan ville snooza vidare där under det varma goa täcket.
Men det var bara att kliva upp och väcka Alexandra.
När jag drar upp hennes persiener ser jag att det snöar ute men det hinner smälta innan det hamnar på gräsmattan.
Hjälp har vintern redan kommit?


Engla och jag myser vidare här i sovrummet nu framför Nickelodeon,men dags att ta sig till kaffebryggaren så man vaknar till liv.


Senare under dagen ska Alex med skola ta roslagsbanan in till konserthuset för att se på Trazan och banarne!
Mina gamla favoriter hehe.


Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Tack ;)

Så kul med en till liten tjej! Har ni något namn än? =)

Anna

Va snö, är det sant??!

Åhh Tarzan och Banarne, va kul!



Kram kram

Johanna Persson

Hade inte ni flyttat från norrland=)? Här väntar vi på snö vilken dag som helst nu. Det brukar komma runt min födelsedag i slutet av månaden.

Hur ä de med er annars då? Är hemma idag för Ville hade sjukt med feber i natt. Han frös som jag vet inte vad. Fick bädda in honom i 2 täcken. Natten bjöd väl på ca 1,5 timmar sovande i sträck... onödigt att sova bort livet. Men nu idag är det full fart. Lite tröttare än vanligt, men ingen feber. Konstigt. Melvin har alltid varit så också. En dag med hög feber sen är det nog. Det gör ju inget förstås.

Ha en bra dag! Kram kram.

Petra

Matilda:nix inget namn bestämmt:)



Anna:jo det har snöat i sthlm inte hos dig då???kram



Johanna P:haha man kan ju undra!hoppas ville blir frisk fort nu då ,inte kul med sjukdomar!Men skönt febern försvann då:)kanske förkylning på G kram kram