Torsdag




Har precis gjort klart läxorna med Alex haha jag e usel på geografi så vi blev tvungen att ringa till hennes pappa och få lite hjälp på traven;)

Hantverkarna har varit här hela dagen och de är fortfarande kvar,idag fick jag lämna huset i tre timmar för de skulle slipa golv och jäklar vad det lät.

Jag och Engla tog en promenad i fina höstvädret,jag satte mig på en bänk då hon sov i vagn och jag råkade somna själv:) fräscht värsta uteliggaren haha.
När vi vaknade till tog vi en promenad till centrum och  beställde lunch på pizzerian mums jag fick nog den största pizza jag någonsin sett,undrar om jag såg hungrig ut;)
Tur Engla hjälpte mig.
Galet mycket folk var därinne oxå efsom det var lunchtid och ef pizzan var uppäten skriker Engla BAJS BAJS
Mamma Bajs,då ville hon  på toa;) inte lätt då man e ute och ingen potta e med,sedan vill man tysta ner henne efsom det sitter folk och äter hihih lite pinsamt.

Snart dags att fixa middagen ikväll blir det bara jag och tjejerna som äter och Alex har bestämt att vi ska äta kycklingsallad :)
Björn e på konferens och kommer hem imorgon kväll.
Kanske brorsan skulle dyka upp ikväll ,hoppas det;)


Nu hoppas jag att de spanktalande hantverkarna blir klara snart med golvet.
Anna

HaHa! Barn är så roliga ibland.. Isabella berättade också för alla att hon hade bajsat när vi var ute och åt middag igår :) Inget man just då tycker är så enormt kul!!

Åhh kycklingsallad lät gott, det var länge sedan jag åt. Tack för tipset!



Kram kram

anneli

Ja du Det var ett himla liv när jag pratade med dej;)

Men då vet man att de jobbar elr;)

Bra att du fick vila lite:) kanske inte såå lämpligt ställe ...hehe

Kramelikram

Petra

Anna:HAHA ja de e roliga och ärliga de små barnen:)kycklingsallad blev bra fick massor över jag kunde skickat över lite hehe kram



anneli:ja lite halvdöv tog man sig ut från hemmet:)

kram

Tess

vad duktig hon är engla som säger till när hon behöver, och även går på pottan- noah vägrar!



jättepizza låter mums :D



hoppas du kryar på dig! ha en fin helg!

Petra

Tess:ja hon e duktig:)men lite pinigt då man e på resturang:)ja pizza e så got!