En vacker ängel.

Saknaden efter dig är så enormt stor:(
Jag hoppas du har det bra ?vart du nu är?
Usch det finns inga ord jag älskar dig så mamma.
Önska man kunde ringa till dig men det är ju lite svårt;)
vill höra din röst
Vill krama dig
åh varför varför varför skulle denna hemska sjukdom ta ditt liv?
Vi har ju så mkt att prata om mamma,jag saknar dig så otroligt mycket.

Du finns alltid i mitt hjärta älskade mamma!



Finaste mamman ever:)


Det är snart 4 månader sedan du begravdes.

En fin och fridfull begravning.
Med dina favvolåtar från både Elvis och Peter Jöback som du gillade.
Alexandra och Engla var inte klädda i svart utan hade glada färger på sig:)

Det känns fortfarande så overkligt
Jag tyckte hela begravningen kändes så overklig,kunde inte riktigt förstå att det var du som låg där!



Jag tackar mina fina vänner som tänkte på mig den dagen,tusen tack för telegram om cancergåvan.

En fin begravning med fin musik,vi hyrde en artist du gillade som sjöng Peter Jöbacks guldet blev till sand
minns inte mer vad han sjöng men lite Elvis blev det oxå:)

Älskade mamma jag hoppas du vet jag har det bra nu!
Jag hann tyvärr inte flytta ner till sthlm när du levde men nu bor jag här och vi har det bra:)
Du hade älskat vårat hus:)särskildt sommartid:)
Jag var i slutet på 3:de månaden då begravning var, en liten tjej väntar vi:)


Ljusen som syrrans kille snubblade över:)
kanske du satte krokben på honom haha ni gillade ju att retas så vem vet?

Hur som helst ha det bra :)





Erika

Det är så sorgligt och fint på samma gång med begravningar. Hon har det bra där uppe din mor bland änglarna men jag lider med dig, förstår att sorgen är svår.



Sv: ja en ordenlig säng med bräda måste vi snarast fixa

Tess

skickar en kram....

Mia

Vad fina ord!!

Kram på dig!

Josefine, Blåeld

Förstår att det är jobbigt fortfarande... Så hemskt att mista någon så nära...



Kramar!!

sussie

Fint skrivet.. Min pappa gick bort för 8 år sen, gör fortfarande ont att tänka på..



Kram på dig!

Petra

Tack för allas omtanke det värmer och det är så skönt att få skriva av sig:)

Madeleine

Fint och vackert inlägg!! Hoppas allt är bra med er idag. Tipsar oxå om ny tävling hos oss ♥

Therese

Fint du skriver förstår att det inte är så lätt att bli av med sin mamma, särskilt inte när man är gravid. Min mans mamma dog i bröstcancer när han var fem år hans systrar 1,5 och 3 år. Jag gråter varje gång vi pratar om det. Hoppas ni får en fin dag! jag är säker att hon är hos er varje dag. kram

Therese

Fint du skriver förstår att det inte är så lätt att bli av med sin mamma, särskilt inte när man är gravid. Min mans mamma dog i bröstcancer när han var fem år hans systrar 1,5 och 3 år. Jag gråter varje gång vi pratar om det. Hoppas ni får en fin dag! jag är säker att hon är hos er varje dag. kram

Therese

Fint du skriver förstår att det inte är så lätt att bli av med sin mamma, särskilt inte när man är gravid. Min mans mamma dog i bröstcancer när han var fem år hans systrar 1,5 och 3 år. Jag gråter varje gång vi pratar om det. Hoppas ni får en fin dag! jag är säker att hon är hos er varje dag. kram

Anna

Jätte fint skrivet. Förstår att det känns overkligt och jobbigt! Tänker på dig!



Kram kram

Petra

Tusen tack för omtanke:)kram kram kram