Fredag morgon



Morning Fredag!

Hantverkarna kom strax före kl 08.00 och de sliter på som djur;)
Jag har gjort kaffe och bakat en kladdkaka som jag tänkte bjussa dem på,visst e jag snäll? hehe
Men just nu har de plastat in sig i v-rummet så jag kommer inte ens in haha

Tänkte ta bussen till täby c sen när Alex kommer hem så vi kan hämta hem hennes pass.
Måste kolla upp med vaccinationer oxå inför malaysia resan till henne.
Hennes pappa kände visst en läkare som skulle skicka vaccination till apoteket så vi kunde bara gå till distrikt sköterskan så gör hon det gratis men jag vill nog kolla upp allt först så det inte blir knas.
Det är en lång resa och jag är rädd om min dotter!

Slapp vakna med huvudvärk idag den satt i hela dagen igår phu.

Nu längtar jag till vårat vardagsrum jag vill ju mysa med tändna ljus o hålla brasan igång ;)
urk 2 veckor kvar men de e snabba så jag tror de blir klart ganska så fort ändå.
just nu slipar de väggar,igår gick mkt tid åt till att ändra sladdar o allt, de var upp på vinden 5 miljoner gånger och stängde strömmen halva dan så det blev svinkallt här inne.

Nu ska vi dricka lite coffe :)

Ha en toppenfredag för det tänker vi ha.
Erika

skönt att du slipper huvudvärken idag, är så tröttsamt det där, jag hade huvudvärk i flera veckor förut...



Ja jag kan andas ut nu och födde inga barn i frisörstolen :P



Ha en fin fin fredag!