Godmorgon har du bäddat sängen?



Nej jag har ännu inte bäddat våran säng,tänkte byta påslakan idag:)
Golvet blev klart igår kväll ,tror jag?hehe lite fläckigt dock men det kanske går till sig vad vet jag.
Har inte fått tag i min sambo sedan lunchtid i går grrrr. Men han får väl se resultat när han kommer hem idag.
För idag ska ALLT  vara klart.
Ska städa hela eftemiddagen vi byggdamm precis överallt och vi har användt vårat sovrum som v-rum.
Men först måste jag hitta min energi o inspiration?
Har ju ingen just nu.
Jag orkar inte
Jag känner mig lite småkrasslig,lite förkyld.

Ska väl börja med att klä på mig innan gubbarna dyker upp här;)

Hoppas ni får en toppendag det är ju fredag trots allt;)
Sanna

Ingen sängbäddning här heller..ska byta men går nattlinne fortfarande inte klokt egentligen har inte tid med det här...

Skyller på att jag fortfarande är hängig..

hittade hit via Erica brukar titta på nya bloggar då och då. och hit kommer jag gärna tillbaka..

KRAM och hoppas du får tillbaka orken snart...

Johanna

Johanna

Tja! Blev visst tomt det förra! Råkade trycka på fel knapp... måste vara av palt-koman som infunnit sig nu efter lunchen. Vi har träffats och firat Anneli idag, vi skänkte dig en tanke. Hade varit kul om du varit med. Hoppas vi snart får se dig på en liten visit till Norrland. Fredagskramar till dig och familjen / Johanna

Petra

Sanna:skönt o slappa runt;)japp orken den kom tillbaks hihi men nu e jag slut igen!välkommen tillbaks kram



Johanna:Tjena bruden!åh vad synd jag inte var där då.Jag kommer snart norrut håll ut håll ut :)krambanan