Jag lever


Magen växer ;)

Iförrgår fick jag så otroligt ont i min mage:(
kändes otäckt för jag har aldrig varit med om det förut då jag varit gravid!
Det sved som attans
Det enda jag ville göra var att stå på alla fyra i sängen o gunga mig fram och tillbaks.
Självklart var tjejerna på sitt värsta bushumör de sprang och jagade varandra i hallen med dockvagnar
och retades.
Ringde efter Björn o han satt fast i bilkö:(

När han kom hem tog han med sig tjejerna till mc donald´s
Jag tog alvedon, samarin la mig och försökte vila så gott det gick,inte lätt att ligga still när man har så j-vla ont.
Blev väl rädd oxå att ngt var knas med bebis men det var full rulle i magen hela tiden.
Tillslut somnade jag till en stund o det var behövligt.

Ringde till BM i går hon sa det var normalt just i denna vecka att man kan få lite ont i magmunnen
Det var ju inga förvärkar spm tur var,phu inte vill man föda barn nu i alla fall det får vänta några veckor till.

Känns mkt bättre i magen idag:)
Sparkarna e ganska så hårda nu och det rör sig mkt därinne.
Fru Evelina

grattis till bebisen! ser att ni får ett spännande nyår i år hihi :-)

hoppas du slipper sån magvärk mer, man blir ju sjukt orolig så fort det är nåt man inte vet vad det är!



kram

Johanna

Skönt att höra att det är bättre! Hörde av Anneli att du hade det besvärligt. Sköt om er nu! Kram kram

Fröken Isakson

Ja usch vad läskigt. Man blir ju helt nojig när det är nåt med magen. Skönt att höra att allt var bra. Hoppas du får en härlig dag. Kram Linda

Lina

halkar in Vilken fin blogg du har! :)



Tänkte passa på att tipsa dig om en tävling som jag har i min blogg, där du kan vinna helt sjukt fina virkade bakverk - 100% kalorisnåla! :p



Annars hoppas jag allt är bra med dig? Här kommer jag absolut kika in igen, hoppas det är ok att jag lägger till er bland "mina favoriter"?



Ha en skön dag!



Kram Lina

Emily

åh din stackare! Men det var ju skönt att höra att det inte var några konstigheter :) Va fin du är med magen föresten! Det strålar om dig!

Sandra

Jag hade precis samma problem häromkvällen.. hade så konstigt ont i magen och var helt knäckt! Inte lika illa som det låter att du hade men.. la mig tidigt för jag kunde inte göra nånting.. somnade tilslut och dagen efter var jag pigg igen =)



Tur att det inte va någon fara! Då kan jag också vara lugn =)



Kraam..

Erika

fin du är!

Petra

Tack för alla fina kommentarer KRAM på er!