Jag vill inte bli ett svin


Idag när jag var hos barnmorskan så passade jag på att ta vaccinationen mot svininfluensan.
Vaccinet hade kommit imorse så jag var bland de 10 första att få det.
Snabbt gick det och det var bara att fylla in en blankett.
Jag funderade kring riskerna efsom jag är gravid men jag tillhör ju oxå riskgruppen att få influensan.
Risken för svåra biverkningar är en på miljonen.

Lite lite öm i armen men annars känner jag ännu inget,man kunde få feber o huvudvärk men huvudvärk vaknade jag med i morse så det spelar mindre roll;)

jaja nu e jag vaccinerad mot svininfluensan i alla fall!


haha nu kan jag ialla fall inte se ut så här:)
Amanda

haha...jag ska också vaccineras imorgon. Då får jag och Ludde våra sprutor med. ^^ tack gode gud för det är det enda jag kan säga efter att ha sett den där bilden! :D

Petra

Amanda:hahaha :) ja den var liiite rolig tyckte jag!är lite nojig att bli sjuk då man väntar bebis kram

Sandra

Ska vaccinera mig jag med! Tycker alla borde det.. gravida eller ej. För att skydda alla andra i sin omgivning liksom.. jaja..

Till veckan ska jag till BM så jag hoppas få det då!

ME&MY

haha, det vet man aldrig, kanske har vaccinet oförutsedda påvärkningar.



Man vet aldrig. =)