Morning



Har sovit ganska okej inatt för att vara gravidos :)
Enda problemet var att min hand domnade bort några gånger,så med lite skakning så gick det över;)
Ska titta in på apoteket om de har stödhanske el vad det heter:) för min hand domnar bort en hel del.
Inte ens ett toabesök inatt;)



Engla myser i mamma&pappas säng med sin tvättbjörn :)

Alexandra var lite trött i morse när jag väckte henne.
Men hon åt frukost i lugn o ro sedan sprang hon iväg till kompisen som hon gör sällskap med till skolan varje dag.
Igår kom hennes pappa förbi och hämtade upp henne ,de åkte till hans farbror och fikade:)
På måndag dyker han upp igen då ska hon med till övik några dar under lovet.
Så alla tre blir inte samlade nästa vecka,,men vi får mysa extra i helgen;)

Nu ska jag se till att skaka till min hand igen för nu e den helt borta igen :(

sussie

Vilken fin tapet, den med Engla och tvättbjörnen.. Är det marimekko??



Ha en skön fredag, hoppas det ger med sig med handen!



Kram Sussie (kyrkbyn)



http://mammasuss.blogg.se

Emily

tss inge vidare med en domnad hand :) Vad fin Engla är idag, lilla prinsessan!



kramar

Petra

Sussie:Nej det är min sängavel:)marimekko.Tack detsamma. kram



Emily:Tackar :)kram