Onsdag

Godmorgon onsdag!
Inatt har det regnat och det har blåst som tusan.
Men det visade sig vara över 10 plus grader i morse,så det kändes genast bättre.
Solen börjar även titta fram nu:)

Hantverkarna jobbar på med full fart och jag längtar tills man kan sitta i soffan o se på tv.n igen.
kanske även starta en brasa varje kväll.

Valde en tapet igår i all hastighet,vi hade superbrådis för de var nästan på väg att stänga!
sen hade de inte alla tapeter inne utan de flesta var visst en beställningsvara :(
så det hela gjorde det lite enklare att välja,för det fanns inte så mkt att välja på då!
Men jag tror att det kommer att bli fint,kvinnan inne på beckers verkligen försökte få mig att gilla tapeten:)
jag fick förklara hur det såg ut övrigt och hon tyckte att tapeten skulle passa perfekt.
Jag litar väl på det:) björn tyckte om den oxå.
Men det e klart det fanns ju femhundraelva andra fina.

Är så jäkla trött idag,förstår inte varför jag la mig inte allt för sent igår och kaffe har jag även fått i mig!
Kanske ska man ut på en powerwalk med Engla i vagn.
Men jag känner mig så lat:(
vill helst sova med det går inte i detta liv med slipmaskiner o gud vet allt som låter.
Vi har stängt in oss i sovrummet nu och Engla ser på Nicke nyfiken:)




Engla sitter en kort stund i vagn sedan vill hon helst gå själv!
Maria

Hallå hallå=) Har köt tyget på metervara å sytt själv=)

Jag gillar att sy...min karl trodde att vi skulle tjäna på att köpa en symaskin till mig eftersom det är SÅ dyrt med färdigsydda gardiner...men ack så fel han hade ;-)

Jag syr jag bara ännu mer!!! Det är så roligt att byta gardiner=)

Tyget kommer juh som sagt från Spira. Dom ha massor med snygga gardiner=)

Ha en skön dag!!

Kram

Linda

Kevin är likadan, det tänker inte ens försöka ge mig ut på en träningspromenad med honom för då kommer jag få jaga honom bara.



Ja verkligen härligt haha.

vintageretroprinsessa

Härligt med nytt i hemmet hoppas att det blir ett snyggt resultat .

Lite trist att ni inte hade tid att välja tapeter i lugn och ro bara :)



Ha en toppen onsdag :)

Petra

Maria:ja de e kul med tyger om man e duktig på att sy hehe dock inte jag:)



Linda:ja det blir ingen lugn o ro direkt på promenaderna längre hihi



Jessica:ja de ska bli spännande när det e klart,ja liite synd var det dock men vi e ju klantskallar som inte kunde kolla upp det i tid hehe

Erika

vad fin hon är i västen =9 är de goda de där med pepparkaka?