skit i rubrik

Det värsta jag vet är att ha långtråkigt!
Det är precis vad jag har nu,jag avskyr söndagar tycker de e så trista och de ger mig bara ångest.
Tråksöndag kallar jag det.
Kanske vädret inte är det bästa heller men just söndagar är en dag då man bara förbereder måndagen.
Måste få bort dessa tråkiga söndagar ur mitt liv ,måste se till att de blir roliga.
Har en sockerkaka i ugnen alltid nåt;)
Vill att det ska hända något kul.

Engla och Björn tar igen sig men nu måste hon vakna annars somnar hon aldrig i kväll.
Alexandra är ute med Frida på tipsrunda här i närheten.

Själv vet jag inte vad jag vill haha vill fixa och dona i v-rummet men måste leta gardiner o fina ljustakar först.
Får ta en shoppingrunda i veckan;)vill till Ikea och Mio oxå.





Men kolla in denna snygging jag fick hem i fredags från nestlé




Den till och med lyser:)

Ja köper man riktigt mycket drikki som vi gör så får man ju välja en fin premie och denna gång blev det dammsugaren,har en röd innan med dock utan lampor.
Färgen valde jag i cerise men kom i plommon? ok orka bry mig!

åter till sockerkakan så den inte bränns tjinpling så länge!
Mia

Ja, jag håller med. Tycker att söndagar är långtråkiga och vädret gör ju inte att det blir bättre.

Men den där dammsugare var ju kalas:-) ha en fortsatt bra söndag kram!!

Anna

Hoppas sockerkakan blev bra :)

Dammsugaren var snygg i plommon oxå!



Kram kram

Petra

Mia:ja söndagar e trista :(tack jo dammsugaren var kanon:) kram



Anna:sockerkakan blev god och uppäten fort av barnen ;) kram