Tv-kväll




Ikväll är det ju Rosa Bandet galan kl 20.00 på tv3.
Men jag vet inte om jag grejar att se på det så jag får väl se.
Tycker det är så otroligt många som dör i cancer,min egen mamma överlevde sin bröstcancer men dog i början av sommaren av livmodercancer:(
Det är så grymt orättvist att det ska behöva drabba så många.

Men jag tänker tända o ljus och skicka mina tankar till alla drabbade o de fina människor som har fått lämna vår jord.




 
Lotta

Visst är det grymt, hoppas att alla kampanjer hjälper så att forskningen kan gå vidare o hjälpa andra i framtiden !!

Många kramar !!!!!

Linda

Tack, jag har ju en som jag måste karva ur men jag vet inte när jag ska orka det bara men väldans mysigt att tända den jag har kvar ute på altanen på kvällen=) Och snacka om pumpakärnorna var nå goda då, MUMS.

små räkorna

jag vet hur det är då även jag förlorat min mamma i cancer.....kramar i massor.

Therese

Ja fruktansvärt! Kanske tittar vi med. Fina bilder du lagt upp från dagen. Ha en jättefin kväll kramar

vintageretroprinsessa

Tårarna bara rann :(

Petra

Lotta:ja det e så grymt hoppas forskningen kan gå vidare fort kram



småräkorna:Tråkigt:( beklagar kram



Therese:Tack ha en fin kväll kram



Jessica:ja här med usch:(

Tess

cancer är en grym jävlig sjukdom. hoppas att de kan hitta något botemedel snart..

så fin tanke att tända ljus och sända en tanke.... det ska jag oxå göra..

Erika

ja herregud det är redan massa bodys han inte han ha så det går undan =)