Välkommen V 27+2


Bild tagen förra v.

Godmorgon alla rara fina!

Hantverkarna e redan här gaaah och vi som har sovmorgon varje måndag ;)
Har sovit dåligt i natt vaknat av kramper i vaden som vanligt och det gör skitont.
sprungit på toa oxå!

Halsbrännan sitter i och det är så otäckt om kvällarna.Känns som det är tungt att andas man e som ett flåso:)

Nu längtar jag verkligen till jul då vi får pynta vårat nya fina hus.
Vem vet kanske en bebis vill dyka upp mitt i allt;) men hon får hålla sig därinne till den 1 januari  tycker jag.Men jag vill inte gå över tiden.

Dags att laga lite frukost till mig och barnen,sen tror jag det blir en liten promenad för solen försöker sig fram ser jag,hoppas på en fin dag och inte allt för kallt.



Info från familjeliv!

Barnet: Musklerna på armar och ben blir starkare och ibland kan barnet få in en riktig fullträff mot revbenen eller mot urinblåsan, vilket kan göra ont.
Nu har barnet stora chanser att klara sig om det föds för tidigt, men varje vecka, och även dagar, gör stor skillnad. Barnet väger mellan 900 gram och ett kilo. Om det skulle födas kan det andas luft och tarmarna klarar av att ta emot modersmjölk.

Anna

Förstår att du längtar efter att få julpynta ert nya fina hus. Det hade jag oxå längtat till om jag hade ett :)

Hoppas ni får en bra måndag trots en dålig natt och ett tidigt vaknande!



Kram kram

Erika

tiden går så fort! snaet har du bebisen hos dig :)

Amanda

Att vara gravid är verkligen så mysigt men det för ju också med sig många mindre trevliga krämpor.



Vilken jättefin bild på dig och magen. Underbar tapet bakom med. ;)



Hoppas ni får en fin måndag idag.

Kram

Hanna

Nu är "Barnens Gruva" -tävlingen avslutad i min blogg! =) Kika in och se om DU är den lyckliga vinnaren... ^^



Kram Hanna

Linda

Tack=)

Kristin

Ja att vara gravid var inte så lätt, du ser iallafall väldigt fräsch ut :) Tack för hjälpen igår. Kramkram

Kristin

Ja att vara gravid var inte så lätt, du ser iallafall väldigt fräsch ut :) Tack för hjälpen igår. Kramkram