Vecka 29

Går in i vecka 29 nu :)

Tiden rusar iväg snart är det jul&nyår och jag längtar!

Var hos BM idag och allt var som det skulle men järnet hade sjunkit lite men jag var hungrig då jag var där så det var säkert därför,åt dålig frulle innan vi åkte sedan var hon försenad nästan en halvtimme.
så min magen var vrålhungrig och huvudvärk o illamående var jag i väntrummet,tur Engla hade en clementin o festis i väskan:)
Tog även vaccinet mot svininfluensan som jag skrev i tidigare inlägg.
så nu kanske man kan känna sig säker tycker alla ska ta det så slipper vi sprida smittan.



Inte den bästa bilden,spegeln såg ju fräsch ut;)haha måste ta en titt om den verkligen är sååå flammig haha
men en magbild på v 29 fick ni!

åter till hushållsarbetet här hemma fniss.
matilda

Vilken mysig mage du har! Nu är det inte långt kvar ;)



återkommer med namnförslag sen hehe ;)

Lotta

Så mysigt med bebismage =) flammig eller ej ;)

Många kramar på dig !!

Fröken Isakson

Finfin mage :). Själv börjar jag bli ganska less på min ;). Kram Linda

GucciMama

mysig mage:-)

Petra

Tack för kommentarer:)KRAM