19 år idag tralla la la la.


Bild från i somras på kolmården!


Grattis min stora kille

28 september 1990

19 år idag och det ska vi fira hela dagen o kvällen lång:)


Grattis Thimmy

puss mamma och tjejligan.
Mamma Russin

hej hej..

oj 19 år, grattis..



jag går ju genom en mindre "släppa teensen" fas nu.. min stora är ju 16 ½ och 15 år.. Jag har "snälla barn" och jag har än inte behövt hämta nån av dom full eller så men min oror när de är ut är bedrövlig.. men än har jag ju "laglig rätt till att säga nej ovs till dom, hihi...

Men hur fixar man en 18 och 19 åring? .. Då är de ju dessutom myndig , hihi.. Men det växer man väl kanske in i med tiden.. Bor han hemma din store prins?

Haha oj så rörigt detta blev.. KRAM

Petra

Mamma Russin:haha kom ihåg den värsta perioden den va runt 16,men han har alltid fått lära sig ta ansvar nu e jag inte alls så orolig han bor i egen lägenhetoch dessutom i annan stad;) Nu har han lekt av sig det värsta haha så det är inte lika spännande längre,klart man är orolig det är man nog hela livet kram

vintageretroprinsessa

GRATTIS THIMMY på din födelsedag :)

Hoppas at du får en fin dag med familjen :)



Ha det finast på er alla

Mamma Stina

Grattis :)



Tänk att du har en son som är så gammal! Det kan man inte tro!



// Stina