Åhh Wii Mamma


Efter frukost blev det tårta till Alexandra:)

Jag och B Köpte ett wii till Alex igår det var efterlängtat och uppskattat.
Sen kom syrran m fam förbi och käkade middag och tårta och med sig hade hon ett wii spel i present.
Gissa om det spelas här hemma;)


En glad födelsedagstjej i går morse!


Tårtan hade hon bakat själv:)



En nöjd och glad tjej som fick mycket fina presenter!

Jaha då är nästa födelsedag på torsdag igen då;) för Englas del.
Erika

vad roligt med wii :)

Kristin

Vilken fin present, förstår att hon blev nöjd. Kramkram

Petra

Erika och Kristin:ja wii var faktiskt kul:)jag har spelat tennis haha kram kram

Johanna

Kalasen duggar tätt i Täby i höst! Gratulerar till stora bruden, släng in lilla tjejen på en gång eftersom jag är begåvad med ap-hjärna när det gäller födelsedagar. Jag har stenkoll några dagar innan, men sen brukar det försvinna lagom tills det är dags. Ät lite tårta åt mig också!

Kramar i massor.

Linda

Nej jag vet jag kunde inte heller sluta titta fast jag bara ville sjuknga genom jorden haha

Madeleine

OJoj, då har ni fullt upp!! Fina bilder ;-)

Petra

Johanna:haha aphjärna där:)nej då!jo vi äter alltid för dig oxå ;) kram kram



Linda:jepp



Madeleine:japp här spelas det;)