Converse

God förmiddag alla fina!

solen skiner denna höstdag i sthlm.
Har precis ätit en sen lååång frukost med familjen.

Idag har vi en fikadejt med Jeanette och Jimmy,ska bli kul att ses igen!

B är ute och klipper häcken och snyggar till i trädgård,det blir mkt att göra när man har hus.

Själv ska jag hoppa in i duschen och göra mig och barnen klara.
Har sovit som en stock in natt så härligt;)
Brukar annars vakna att ngn buffar på mig i magen hehe
Mår fortfarande illa till och från och det är så irreterande:(
Det växer väl för fullt där inne i magen.



Igår unnade jag mig dessa snyggingar :)
Tycker jag var värd dem så det så :)

Kram på er och ha en fin lördag!
vintageretroprinsessa

Tjenis.

Vilka snyggingar till skor :D

har svarta ;)

Kenny med .

Grymt sköna.



Ha en toppen helg

Therese

Man kan ju ha ett helt lager med Converse, jag har tre par och ett par vita exakt såna som du köpt som inte blivit använda ännu. Hoppas ni får en fin helg! kramar

Petra

Jessica:ja de e sköna kram



Therese:converse finns i alla färger så det vore kul att ha fler;) trevlig kväll kram