Dags att nanna kudden!

Barnen sover Alexandra somnade i våran säng framför kändisdjungeln.
Själv fastnade jag framför svenska hollywoodfruar på 3:an haha vilket skit den fula ankan gillar jag inte :)

Nu är det snart dags för sängen behöver all sömn i världen,annars blir jag grinig i morrn.
Bebis buffar på mig på nätterna sen blir det oftast ett toabesök per natt.
sedan en Engla som sparkar sin fot rakt i nyllet på en.

Imorgon blir det barnmorskebesök för min del:)
spännande,hoppas allt e lika bra som vanligt.
Jag och Engla tar bussen sen blir det nog en lunch innan vi far hem igen!




Önskar er en god nattsömn!

mia

Hoppas det gick bra hos BM. Ha en fin vecka.

ME&MY

undrar det samma som ovan.



Anna(kvack)lyckas bra med det hon vill, få allas uppmärksammhet. Vi borde bojkotta, men det gååår ju inte..Man är nyfiken trots allt!

Anonym

mia:Det gick bra hos BM:)KRAM



ME&MY:haha ja helt otroliiiigt att man ens tittar :)