Lördagkväll



Tjihoo denna lördagskväll:)

Har varit och fikat i täby c med Jeanette och Jimmy och deras lilla Nellie.
B ville vara hemma och lukta på sin ek haha nä skoj han fixa lite i trädgård.

Tror vi gick och kollade runt i affärer över 4 tim jag och barnen ef Jeanette &Jimmy åkte hem.
Inte det lättaste med en vild Engla ,just nu ska hon prova ALLT hon ser.Mig prova säger hon ;)

Har fått lite halsbränna sån där gravidbränna ni vet? urk inge vidare trevligt.
Det känns att man e gravidos nu,man e som en tunna,har svårt att böja sig hehe
Tänk om ens sambo bara visste hur det kändes jäkla karljäkel o ha tur där.
Detta är verkligen sista gången jag e gravid.
Man borde fan bli uppassad med massage varje kväll
Mitt humör är inte att leka med just nu heller:)

Men i januari kanske det går över eller så blir det sånna där grinattacker då istället ;)
Typ ammningsattacker.

Provade en vinteroverall på Engla idag på Kapp Ahl men nu vet jag inte vilken färg som jag ska välja om jag överhuvudtaget ska välja ngn därifrån;) men de hade en rosa och en svart som jag har svårt att bestämma mig för.
Alex var med hon tyckte den svarta skulle bli för pojkaktig för Engla.
Svart är ju visserligen praktiskt o snyggt men men vi får se.

Nu är det wii som gäller för Alex och B sedan ska visst hon se på kändisdjungeln som e så jäkla dålig.

puss o kram alla söta!
Catharina Nelson

Tjena bruden! Jag håller koll på dej ska du veta. Vilken snygg tunika du har på bilden, var har du fått tag på den??? Ha det/Catharina

Petra

Catharina:näää vad roligt:)Den köpte jag på VILA i övik kanske kanske finns den kvar men det var längesedan nu!Är allt bra med däj då?

Tova

Åh okej :)

häftigt, min mamma födde också 4 barn :)

så jag hoppas jag ärvt hennes smidiga förlossningar, haha! Men första gången lär väl alltid vara jobbigast :/

börjar också få svårt att böja mig nu, och känner av den växande livmodern hela tiden, men allt känns väldigt spännande!!

kram

Jeanette

Då hade ni fullt upp efter det att vi åkt! Vi fick p-böter, glömt och lägga dit p-skivan.... snacka om irriterat! Snygg tunika förresten. Kram

Jeanette

Då hade ni fullt upp efter det att vi åkt! Vi fick p-böter, glömt och lägga dit p-skivan.... snacka om irriterat! Snygg tunika förresten. Kram