Hur svårt kan det vara?


Sitter och halvsneglar på Idol inne på Alex rum just nu.
Engla var trött ikväll hon slocknade fort  framför tv:n
Blev väl trött efter det friska vädret urk det börjar bli rejält kallt nu!

Känner mig lite småirreterad fortfarande ef gårdagens händelse här hemma
Alex pappa kom i förrgår och hälsade på här,han kom även igår ef skolan med henne och tänkte stanna kvar hemma hos oss till kvällen,jag och Thimmy var tvungen att gå ut och göra lite ärenden då tyckte jag att det passade sig inte att han ska vara kvar i mitt o min sambos hus,men det gick visst inte in i skallen.
När vi sedan kom hem var han kvar och dessutom så hade Alex en kompis hos sig.
Man kan väl inte bara klampa in hos oss och göra som man vill??
visst han får träffa Alexandra hur mkt han vill när han är i sthlm men att ta för givet att han ska sitta hemma hos oss varje gång känns inte bra.
Men det tyckte han var konstigt?så det hela spårade ur
min 19 årige son blev flyförbannad sen var diskutionen igång,självklart blev Alex ledsen och började gråta!
Men ska inte en vuxen jäkla karl fatta vad man säger el e det jag som e ute och cyklar?
Han kan ta med sin dotter och åka till stan ,gå ut o käka ,gå på bio, hälsa på nån.
Men nej han ska sitta här hemma så han har koll på läget vad vi andra gör!

När min son skickat iväg honom efter en lååååång diskusion så blev det lugnt.
Jag började smått med maten och björn kom från jobbet,då ringer det på dörren och där står han igen
Nu vill han prata med Björn och det gjorde han över 40 min i hallen.

varför göra sån stor jäkla grej av allt,han ska bara fatta att här hemma ska han inte vara om inte jag el björn e hemma.
Detta är vårat hus!!!

Kl 03.34 får jag ett sms från han :)jag vaknade till och läste det,han skickade även ett till Thimmy och ett till Alexandra.
Tycker det e lite märkligt att behöva skicka ett sms mitt i natten till sin dotter,tror han att hon e vaken eller?
tror han att jag och thimmy e vaken den tiden?svar nej.

Blir rejält less på detta!

Men enligt han så är det normalt efsom jag hörde Alex fråga varför han skickade så sent så svarade han att,han hade lust med det efsom han kom fram till östergötland då:)okej fine!
kanske druckit något stark eller vad vet jag.

Helt jäkla galet!

Det är inte det att jag inte vill att han ska få fortsätta att träffa sin dotter utan att jag vill inte ha mannen här hemma hos oss.
Det har han svårt att förstå och då har man problem ser jag det som.

KRistin

Hej vännen! Usch det där lät jobbigt, hoppas det ordnar sig. Tack för den fina klänningen som Nova fick. Kramkram

Erika

låter inget vidare det där :-( Kram

Jeanette

Hej vännen! Jag förstår prcis hur du menar och jag håller med dig! Han ska inte få bestämma utan det är du och Björn som bestämmer i erat hus! Stå på dig... jag vet hur han kan vara men det är bara och kämpa emot. Kram

Mia

Men!!

Jag tycker att ni gjorde absolut rätt. Det är ert hus och vad har han att göra där?!

Kram på dig :-)

Nathalia

Hej petra!

Å nej har han startad nu igen?

jag vet hur han kan vara !!

jag tycker att han ska ha respekt fär ditt och din familjs liv,du har aldrig sagt eller gjort något fel. Som du skriver han är en vuxen maniska ska vara ialfall.

Hurmår ni annars?

Kram till er från mig.