Fredagsmyyys.


Köpte nya fräscha blommor igår!

En kall höstmorgon blev det imorse.
Dags att leta varmare kläder.
Alex kom tillbaks på sin cykel imorse ef hon cyklat iväg till skolan,kallt kallt o hon frös.
Klädde sig lite varmare men hade huvudvärk och klockan gick och den tickade fort,okej hon blev hemma från skolan,kanske lite onödigt men nu har hon ialla fall vilat.
Tror det är  dags att ställa in cykeln i garaget nu!

Ikväll blir det fredagsmyyys jag älskar fredagar även om jag är hemma hela dagarna men det är så skönt när alla är hemma.
Nästa helg är ju Thimmy här oxå japp för då ska vi fira hans födelsedag:)ja ni hörde rätt han fyller den 28 sept hihi helt otroligt alla tre i samma månad.
En dyr månad med andra ord.

Nu ska jag fortsätta att städa klart här hemma så vi får lite fredagsfint sedan ska vi hoppa in i duschen.
Funderar på att åka till stan och shoppa en jacka till Alexandra,hon ska ju även på disco ikväll så hon behöver ju köpa en present till kompisen:)

på återseende puss och kram.
Tess

så snyggt med en bukett blommor, det lyfter ett helt rum! tyvärr är jag för snål, men annars skulle jag alltid ha fräscha snittblommor hemma ;)

emily

hilo!



Vilken vacker vas och BLOMMOR! Ja du den har gått som SMÖR! Men såg jag inte att de fanns några på hemsidan? kika där!!!



kramar

Erika

ja, nej uch hemska tankar vi tänker! men det gäller att ta vara på varandra och livet. hoppa du får en trevlig helg! finA blommor

Petra

Tess:Tack ja det livar upp hemmet lite:)kram

emily:ska kika in o kolla kram

Erika:Ja fy!Tack o trevlig helg