Godmorgon Onsdag!




Har varit en blåsig natt!
Men nu skiner solen och vi har 13 grader.

Ska snart ut på promenix,tycker det är skönt att få komma ut tidigt och få luft även om min kondis e flåsigare än flåsig:)

B har flygit till övik men kommer hem ikväll igen.


Tänkte baka cheesecake senare idag:)jättelängesedan jag gjorde det.

Någon som har ett bra recept???

Nathalia

Hej Petra!

Hoppas att du har haft en bra dag?

Du kan läsa i min blogg om min.

Kram/N

Erika

ja nu känns det som hösten har börjat komma på allvar, fast det har dock varit varmt här idag och solsken

Maria

Ååååå har du gjort om din blogg? Va fin den är. Har inte hunnit vara inne här på länge...knappt på min egna heller för den delen. Mycket barn och mycket jobb just nu. Hoppas allt är bra med dig iallafall=)



Tjingeling

Lisa

kikar in :D

allt bra ?