Happy mama!



Man har inte roligare än man gör sig.)

Snart hoppar Thimmy på flyget sen åker han till Björns jobb i centralen direkt.
Jag och tjejerna drar iväg till täby polis och fixar pass till Alex,igår blev hon beviljad ledig 2 v i nov för att resa till Malasyia:)med sin daddy!

Nu ska jag och Engla dansa vidare här hemma:)


En happy gravid mama :)

oh lalla la nu e det friday!!!!!!
Erika

härligt med fredag :)



och gud, malaysia.. hur känns det för dig och släppa iväg henne så långt? ;) hihi



kram och trevlig helg

vintageretroprinsessa

Hej hop gummi snopp :)

Go och glad kec choklad hihiihihihi :)



Massa kramar till er

Petra

Erika:nja ända till Malasyia känns liite jobbigt om jag ska vara ärlig,jag kommer grina häcken av mig på arlanda:( kram



Jessica:nää inge gummisnopp;)höhö kram

Mia

Åh, Malaysia! Så roligt! Hoppas det blir kanon. Ha det gott! Vad snygg sidan har blitt ;-)

Erika

Glad & gravid mamma =) ha en fortsatt trevlig kväll!

Tess

wow, malaysia, kul!! :)

så glad och fin du ser ut :)

ha en jättefin helg! kram