Herr Kantarell kom hem!


Alexandra rensar lite trumpetsvamp,lillasyster tittar ivrigt på:)


Igår när kärleken kom hem så kom han med en en jätteöveraskning,två fulla påsar med trumpetsvamp.
Det fanns visst hur mkt svamp som helst där konferensen höll till ;)

Inte illa älskling:)






Mumsigt värre!
Erika

SV: Jo men jag har mått superilla den här gången, fast skillnaden är att jag inte kräks och det har varit värre denna gång :/



Sååå gott med kantareller!!

Hoppas ni har en trevlig helg!

Amanda

Ojojoj vad svamp! Det var verkligen inte illa! ^^

Jag har frysen full här hemma med. Smaskigt värre! :o)

Anonym

gud va söta!:)



rösta gärna på mig, nummer 6:)

http://ronjaasvardag.blogg.se/2009/september/deltagarna-i-veckans-blogg.html#comment

Erika

GOTT!!! min pappa har plockat massa idag, så dom kommer hit med lite senare.. så det blir kantareller till middagen :)



kram



sv: nej min mage var inte alls stor, gick typ bara upp 9 kilo under hela grav, med Mira :) skönt!

Petra från Götet

Gud vad gott!!! Jag älskar kantareller och svamp över huvud taget (sån man äter alltså) - men det närmaste jag kommit i höst är den där goda färskosten med kantarellsmak från Bonjour. Visserligen inte fy skam den heller, men ååh vad jag är avundsjuk nu!