Lekparken

Idag gjorde vi oss ett besök till en ytterligare lekpark.
Den låg lite längre bort från oss men vad gör det ,lite motion har väl aldrig skadat;)


Mammas goding rider groda el vad det är:)


En duktig klätterapa!


Sedan ner i full fart från rutchkanan


Värsta studsmattan



En rolig lekpark som vi kommer att besöka ofta!
vintageretroprinsessa

Vilka fina kort på godingen :D

sorry attjag ej skrev på msn igår.

hade glömt datan på men ej suttit vid den på hela långa dagen hahahhaha ;)

så det kan gå .



Hoppas att ni får en toppen dag :D



ska snart färga håret och ögonen brynen och rengöra djuren uppe



Kram

Petra

Jessica:Tack hoppas du blir snygg i håret då:)kram

anneli

Va mysigt ni har det:)

Kramelikram

emily

åå sådana studsmattor är SÅ roliga. Tycker jag haha ;) och englabanan :)



kramar

Petra

Anneli:Ja det är mysigt kram kram



emily:haha jo jag hoppade jag med:)kram

Mia

Vilken rolig lekplats det såg ut att vara. :-D

små räkorna

jaha,så du hittade hit!!!!!!!

det var denna lekparken som jag menade när jag skrev i din GB på FL.går vi till ngn lekpark så är det hit vi går.....ungarna tycker det är skoj här!!!!!!:-D

kram