Lukta gott mamma!


Fina rosor jag fick av B i veckan :)


Har nu lämnat brorsan på arlanda,om en halvtimme lyfter han sina vingar mot Thailand :)
Gud så underbart!
Jag vill oxå resa dit har faktiskt aldrig varit i Thailand men någongång ska det nog bli av.

Passade på att besök Mio på vägen hem,är lite intresserad av ett nytt  köksbord m stolar som jag sett där tidigare.


Engla luktar på blommorna :)


Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Vilka fina blommor. :)



Jag och maken vari Thailand för ganska exakt 1 år sedan, fantastiskt!! Varmt och skönt och vi längtar tillbaka.. det var dock bara jag och maken så det var väldans länge att vara där i 2 veckor, höll på att sakna ihjäl oss efter barnen. :D Så ska jag dit igen så skulle jag vilja ha med mig dom.



Ja Linus & Lotta har börjat med mammakläder, underbart! :) Även Nelly har mammakläder nu.. :D



Ha en underbar kväll!!

Kramar

diana ♥

Åh, lilla gumman så söt hon är! =) Har just nu tävling på min blogg om valfritt personligt namnsilversmycke, var gärna med och tävla!! =) ♥ Kram

Petra

Johanna:ok ja 2 veckor utan barnen skulle jag grina ihjäl mig hehe,ska kika in på deras hemsida kram



diana:Tackar:)jag tävlar kram