Morning tisdag!



God morgon tisdag alla fina rara människor som tittar in här hos mig:)

Igår firades Thimmy
Alexandras pappa kom förbi efter skolan,sen åkte de och köpte ny mobil till henne.
Även min pappa kom förbi och hälsade på mig o barnen.
Har bara träffat han en gång sedan jag flyttade till sthlm,innan det var det 3 år sedan jag såg till honom.
Vi har inte den bästa kontakten och det känns bara skönt.

Thimmy var nöjd med sin dag,men det är han alltid ;)

Känner att jag måste lägga mig tidigare om kvällarna för nu har det varit väldigt sent en hel v
som gravid behöver man all sömn i världen för att orka med dagarna.
Inte en natt innnan halv ett ,då snackar vi sent.

Vaknade med muskelkramp i vaden igen phu...men sånt e livet just nu!

Imorse var det bara 2 grader ute burr burr nu kommer kylan!


Thimmy ligger och sover fortfarande men ska väcka honom vid 12.00 haha snacka sovmorgon för hans del då;)
sen kommer Alex pappa ef skolan o besöker henne även idag!

Engla tittar lite på  playhouse Disney, hon gillar nalle phu:)

åter till sysslorna tjing!


GucciMama

Vad skojjigt, då kanske vi ses där:-)

Anna

Vilka söt bilder!

Riktigt snyggt med stenarna vid öppna spisen.

Usch ja det var riktigt kallt i morse, burr burr!

Hoppas er tisdag blir bra



Kram kram

Petra

GucciMama:ja man vet aldrig:)



Anna:Tack.ja nu kommer hösten kram

Amanda

Ojojoj vad jag missar saker här känner jag. Eller ja, inte inlägg för jag prenumererar ju. Men jag får läsa ikapp flera inlägg åt gången då jag blir mer och mer överhopad med annat.

Fint du fått det här inne iaf.



Hoppas allt är bra med er!

Kram

vintageretroprinsessa

Mys med öppen spis :)



ha det finast

Erika

söta bilder =) fina rosor också, vill med haa ;)