Nattstök och kaotisk morgon med gråt .

Äntligen fredag:)

Inatt blev det lite sömn,först vaknade jag av att typ hela sandlådan låg i våran säng,engla klia sig på ryggen o jag försökte få bort den mesta sanden;)men tillslut slet jag upp både B och Engla och skakade lakan:)
Engla ville ha drikki medans hon vakna och det fick hon,sen somnade hon om.
Vaknade efter en halvtimme då jag tyckte det blev väldigt blött i sängen,blöjan hade läckt phu upp igen och fixa lakan.

När klockan ringde var jag lite seg men klev upp och väckte Alex och gjorde gröt till frukost
Alex cykla till skolan men återvände hem igen efter 10 min
Var ledsen och ville inte gå
Jag fick hänga med till skolan för att reda ut allt med fröken och några klasskompisar
Alex känner sig ensam:(leker mest för sig själv på raster och det känns inge vidare roligt!

Men efter jag och B hämtade henne idag så var hon glad igen och det hade gått bra på skolan hela dagen:)
Det hela handlade nog mest om att hon skulle få leka med några klasskompisar ef skolan igår em och de hade cyklat ifrån henne och låtsats att inte höra henne när hon ropa ef dem.

Ska snart iväg igen till täby c och göra ett bankärende med syster och bror
sedan blir det grillning i finfina vädret med fredagsmys
brorsan kommer hit och ska sova kvar:)
Alex blir så glad när han e här!



Engla bjuder Alexandra på te :)

eVis eVis

Barn kan vara bra elaka - skönt att ni kunde reda ut det på en gång :)

Madeleine

Söta dom är!! Händer i helgen då??

Johanna

Nej men usch vad barn kan vara elaka med varandra! Sådant gör verkligen ont i hjärtat på en. Jag hoppas det är bättre nu.



Jag anade oxå att det var ett skönt men dom var så sjukt duktig på att spela så både jag och maken var osäkra. Otroligt roligt var det iaf! Och särskilt då han sprang in i dörren och man såg Bagges min...både jag och maken låg i soffan och skrattade! :)

Hoppas ni får en fin helg!

Anna

Vilken söt bild!

Hua för sådana nätter! Hoppas att det blir bättre för Alex i skolan.

Trevlig helg!



Kram kram

£lli£

Ush barn kan va taskiga ibland=(



Vilken fikafest på bilden! =)

Trevlig Helg!!

Mia

Usch, vad hemskt! Stackars Alex. Barn kan vara riktigt elaka ibland. Jag hoppas det ordnar upp sig, och det verkar det ju ha gjort! Kram :-D

Erika

vad söta dom är på bilden =) kan varmt rekommendera cocoa som luktar så gott och hallon luktar himmelskt, och den sistnämda försvinner snart från sortimentet så skynda skynda till bodyshop ;)

Erika

glömde svara.. kan tänka mig att fuskisen från H&M är finare på en lite äldre tjej, på min lilla tjej såg det bara lustigt ut med den korta varianten =)

GucciMama

hehe näh det ligger i Norrköping. Barnens Djungel ligger i Arlandastad.

♥ vintageretroprinsessa ♥

Gör ont i mitt hjrta att Höra ang Alex.

Inge kul såna saker.



Hoppas att fina stora tjejen hittar massa fina vänner på skolan snart.



Massa kramar till er alla.