Onsdag morning!



Vaknade av ett smattrande regn som slog på fönsterutan.
Har för övrigt sovit som en prinsessa i natt bara vaknat en gång då jag måste på toa om nätterna.

Alexandra tog på sig regnkläder och cyklade i väg till skolan hon var så glad hon har hittat en ny kompis i klassen:)

Igår kväll var vi på föräldrarmöte och Alex ville följa med sagt o gjort hon hängde med men tyckte nog det var trist,men hon ville gärna vara med sin pappa in i det längsta innan hans buss återvände till övik igen.
Ja hennes pappa e ju ganska så talför om man säger så :)
han gillar att synas o höras så det blev en stor presentation för hans del framme i aulan bland hela skolan:=)
sen dela vi in oss klassvis och gick till respektive klassrum för att fortsätta om det som rörde klassen
Det kommer att bli en del utflykter och det känns kul,de ska till gamla stan på julmarknad senare och köpa julklappar o godis,sen har de tema istiden så det blir museum besök.
Kan tycka att Sthlm har mkt att erbjuda just för allt finns ju här.

Gillar inte föräldrarmöten direkt men som ny förälder måste man ju gå så man vet vad som gäller även om all information kommer hem i skolväskan och via mail.
Kände inte en kotte så det kändes lite konstigt med ny skola o nya rutiner o allt.
Kan sakna den gamla skolan då man kände igen alla det var ju lite tryggare:)
men allt tar sin tid!

Men jag kan tycka att man pratar med varandra på ett annat sätt i en småstad
Här var det ganska så tyst.
ja förutom då mitt ex ställde en miljon frågor:)
Han tala även om att jag var gravid hehe som inte de skulle synas eller?

Nu ska jag ta och göra ett ryck i köket det ser ut som kaos där hann inte med mkt igår kväll.
sen blir det vila för Englas del.
B är i övik på jobb hoppas han hinner säga hej till Thimmy :)
sandra

det stämmer bra=) jag kommer där ifrån men bor inte där nu. Är du också där ifrån? ha en bra dag! kram

emily

Hua, jag har också lite "svårt" för föräldrarmöten. Men det beror mkt p att alla är ungefär hundra år äldre än mig och ibland får jag känslan av att de ser ner på mig. Inte för att jag bryr mig, men jag blir irriterad. Därför brukar jag prata extra mkt ;) haha

Amanda

Trist med regn. Här blåser det halv storm men än så länge lyser solen iaf. Är dock inte i närheten av den värmen vi hade igår. Lika bra att ha en fixardag.

Hoppas du/ni får en fin dag idag.

Kram

Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Kramar //M

Erika

Jo det var verkligen supergott =) längesedan jag åt granatäpple också. ha en fortsatt bra dag! och missa inte min tävling jag nyss lagt upp :)

Erika

vad roligt att Alex hittat en ny vän :)



kram

vintageretroprinsessa

hahhahahahhahahaha jag ser ett senario framför mig ... :D ang mötet hahaahahahhaha



kram

Anna

Varje gång du skriver om ditt ex så skrattar jag högt här hemma :)



Kram kram

Johanna

Åh vad roligt att du ska ha ungefär samtidigt! När är BF för dig?? :)



Föräldramöten är väl ingen höjdare.. :P



Ha en toppendag!

Kram

Petra

haha tack för era kommentarer:)Anna kul att jag roar dig hihi:)kram

Maria

Hej hej

Ville bara säga hej och hoppas du och magen mår bra.



Tjingeling så länge....