Pysseltagen




Känner mig lite pysslartagen idag :)
Har en massa som jag skulle vilja göra.
Behöver svart/vita fotoramar och tavelister i vitt,behöver framkalla en massa massa fotografier.
Hade tänk att göra en fotovägg i hallen.

Sen vill jag dekorera en massa fina ljusgrupper med stenar sand och snäckor.

Maria

Åh jag hade blivit galen på ljudet av ett larm så där....och som du sa så är det så typiskt att sånt händer närkarln i huset är borta!!

Har inte riktigt hängt med...när ska du ha en liten?

Kram Maria

Petra

Maria:hehe ja man blir lätt irreterad när sådan händer.Vi ska ha bebis 1 januari:) kram

Amanda

Pyssel är kul! ^^ det tröttnar jag aldrig på! :o)

Kram

Tess

så fint med fotovägg i hallen i vitt och svart, är oxå sugen på det sen :)

ha en fin helg!

kram

Petra

Amanda:ja visst e det kul:) kram



Tess:Det ger så mkt liv med egna bilder :)kram