Secret


Kärlek kärlek :)


Jag vet något som inte du vet hihi.

Kärlek kärlek :)

 


Bubbel bubbel....

Som ni förstår så kan ju inte jag dricka champagne när jag är gravid.
Så denna glädjande nyhet gäller inte MIG.



Erika

Jag har blivit sjukskriven nu ill 50% så nu tvingas jag ta det lite lugnare =) hoppas du får en trevlig helg!

Amanda

Spännande! jag blir hemskt nyfiken av sådana här inlägg. :o)

Kram

Kristin

Ja nu blev jag också nyfiken :)

Erika

giftemål? :)

Petra från Götet

Åh är du gravid? (Har precis hittat hit)

Läste i din presentation att du har tre så då blir detta fjärde - kul! Har också fyra kids som är det bästa jag gjort... ♥

Petra

Nej nej jag ska inte gifta mig hehe.

Petra från götet:japp jag är gravid med fyran:)

Nathalia

Vad är din lilla hemlighet då.

Blir ju så nyfiken.