Söndagsbestyr


Här hittade jag Engla för en stund sedan;)

Söndag och solen skiner för fullt.

Har slängt ut täcken på vädring
tvättar och viker ett berg av tvätt.
full rulle här hemma
det är mkt som rivs ner på golven i vårt hem av både stora och små.
Ibland tror jag Alex e värst.

B är ute i trädgården och byter plats på våra amerikanska blåbär

Nu ska jag stressa vidare!


Anna

Underbar bild! Ja dom är duktiga på att röja runt dom små :)



Kram kram

Mamma Russin

hihi.. walk in closet..;)



kramkram

vintageretroprinsessa

hahhahahahha söt Engla :)

en gå in closet har hon införskaffat elelr kanske en koja ?



kram till er

Anonym

Anna:japp de kan röja:) kram

MammaRussin:haha bra ord:)

Jessica:hihi ja precis vem vet:) kram

Anonym

Tack Petra=)



Kolla din mail

Linda

Haha ja det var jag som skrev inlägget innan

Erika

så söt hon är! 6 oktober så om 15 dagra ungefär! jisses vad tiden tickar fort!

Erika

du har gjort om bloggen, vad fint!!!

Tess

superfint du gjort här!

gav mig lite inspiration att göra om min egen blogg faktiskt ;)

Madeleine

hihi, vilka ideér dom har dom små!!

Nathalia

Hej!

Ser att din blogg fått nytt utsende.

Kika in på min så får du se en ny sida.

Kram!

ME&MY

underbar bild!