Torsdagslek


Engla vinkar till kameran:)

Idag har det varit varmt men dock inte lika varmt som igår.
Tog med mig tjejerna till lekparken efter Alex skoldag var slut.

Mår fortfarande illa på förmiddagar och kvällar:(
Det tar på ens krafter att må så här illa,kvällstid är det näst intill omöjligt att kunna borsta tänderna.
Visst har det blivit en stor förbättring jag kräks ju inte varje morgon och kväll längre
men ändå irreterande att gå runt och ständigt må så illa.

Men för övrigt mår jag toppen :)

Engla har blivit så kramig och hon pratar för fullt nu:)
Det kommer nya ord varje dag.
Det är så mkt lättare att förstå varandra nu och hon tycker det är så kul när man kan kommunicera på ett annat sätt,min lillstjärna;)


Mammas goding som snart blir 2 år!


Engla med handväskan på axeln,på väg ut och är väldigt trött
idag blev det en tidig vila.
diana ♥

Tack för din fina kommentar! Just nu letar jag efter söta saker till det blivande barnrummet. Har du tips på bra sidor? =) Du är ju lite inne i branchen så att säga! ;) Kram söta!

Tess

gravidillamående är inte att leka med :( hoppas du snart mår bättre!!



det blir inflytt för oss 5 okt, ska bli gottit:) kramar!

♥ vintageretroprinsessa ♥

Kikar inoch önskar er alla en toppen fredag ♥

Erika

sötfia!