Välkommen Fredag!


Så här såg det ut igår kväll hos oss:) partytime.

Vi hade tänkt ha poolparty men det var ingen som var intresserad av att bada på kvällen hehe.
vi hade det mysigt inne istället med tändna ljus och god mat o gott vin för de som drack.
Trevligt med besök.

Barnen var glada men somnade sent,Engla ligger fortfarande och sover det är inte likt henne.
Alex cykla iväg till skolan småtrött o frysen.Bara 5 grader idag brr brr.
Björn har inte vaknat heller försök väck den björn som sover höhöh.

Idag kommer Thimmy hem så  härligt.
Han e så välkommen och efterlängtad min snart stora 19 åring.
Blir kalas på lördag för han fyller 19 :)
Vilken kalasmånad september är för oss.

Nu ska jag starta lite kaffe så jag vaknar till liv.

Hoppas ni får en underbar fredag!

Erika

vad gott det såg ut! :)



hoppas ni får en bra dag i kylan :P..



kram

Mamma Stina

Hej Petra, tack detsamma! vad ska ni göra för mysigt i helgen?



Usch, trodde knappt på termometern i bilen imorse.



Har du gjort festmaten?

Nathalia

Hejsan Petra!

Å vad mysigt ni verkade ha i går.

Oj tänk att han snart är 19 år,kommer ihåg när jag var barnvakt åt honom ler

Du får gratta honom så mycket från mig.

Ha en jättebra helg nu.

Kram!

Erika

mums! såå gott det såg ut =) ha en härlig fredag!

Petra

Erika:Tackdetsamma nu börjar det tina upp här haha



mamma stina:nix inte gjorde jag detta själv men nästa gång tänkte jag prova på;)



Nattis:ska gratta den store:)



Erika:det var gott:)tackdetsamma.

vintageretroprinsessa

sparade du nåt till mig ?

Iallafall en liten vindruva ?

hiiihiihihiihi :)



smarrigt

Petra

Jessica:jag skickar med en vindruva till övik på tisdag då thimmy åker hem hihiiiiii.