Välkommen V 24


Mama-magen :) Tänk att det bor en liten tjej i denna mage!


Idag har solen skinit som mest ,undra fall det var den sista varma sommardagen?

Jag och B och Engla har varit i täby c vi fikade,Alexandra ville stanna kvar hemma hon hade en kompis hon ville leka med.
Vi spanade runt på lite presenter till Alex,hon fyller ju 9 år nästa helg!


Handlade med oss hämtmat hem ,för jag blev så sugen på sushi och jag tog mamma  sushi för att vara på den säkra sidan.
Gott var det kan jag lova men man bli ju så jädrans mätt fort.


Kvällens Dinner!

Nu pågår trupetsvamp i köket :)värst vad vi äter!
Men en kvällsmacka är ju aldrig fel då kärleken tillagar :)
Eller hur?
Erika

vad fin du är!

Maria

Åh vad gott med sushi=)

Vad är mammasushi?

Linda

Hej du gravid vackra kvinna=)



Ja jag hoppas det blir bra om jag klipper mig kort annars blir det keps.



Hur går det med tänkandet av designen då?



Kram

Petra

Erika.:)Tack



Maria:Det finns ingen rå fisk i den ,visserligen kan man ju äta rå fisk som gravid har jag hört!Jättegott.



Linda:Hej hej:)det blir nog bra med nya frillan:)jag tänker så det ryker jag återkommer snart snart.

emily

Åh de är ju bara en vacka mellan dig och min syster :)



Hihi har själv bara sett några bilder på nätet. Ska nog smita över till grannen ikväll och kika :)



kram

Sandra

Tack tack =)

Ja, vi har bestämt oss för firstwheels city twin.. väntar bara in rätt tillfälle på en begagnad.. rätt färg och så som vi vill ha! Vi har bestämt oss för den gröna så jag hoppas att nån kommer sälja en sån till oss innan det är dags! Är ju så typiskt bara att de flesta begagnade av den verkar finnas i stockholm.. så det är ju inte så lätt att vara snabb att köpa den då! =)

Har ni bestämt er än?

diana ♥

Vad fin du är! Åh, sushi är min favorit!! =D Hur mår du nu? Känner du mycket sparkar och så? =) Tack rara för kommentaren! Vad hittar du på i höstrusket? Har nu en liten frågestund i bloggen, kika gärna in! =) Kram

Anna

Ja tänk vad fantastiskt att det kan ligga en liten tjej där inne! Du är så fin!



Kram kram

Petra

Emily:Jaså ok kram



Sandra:nja vi kikar lite men kanske det blir babyproffsens, kram



diana:Tack ja sushi e gott,det sparkar för fullt och jag mår lagom illa kram



Anna:Tack:)kram